دکتر عباسی : تا سال ۱۴۰۰ افرادی که با بازاریابی دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند بی سواد نیستند بلکه فقیر خواهند بود.
هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی روابط عمومی شنبه ۱۳ مهر ماه با خیر مقدم رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس دکتر غلامرضا کاظمی دینان ( سفیر دوستی کانون هموفیلی ایران) در هتل المپیک برگزار گردید.
در این کنفرانس تلاش می گردید توجه شرکت کنندگان به موضوع دیجیتال مارکتینگ و ضرورت همسو گردیدن سازمان ها با این روش مورد بررسی قرار گیرد. به اعتقاد دکتر عباسی تا سال ۱۴۰۰ افرادی که با بازاریابی دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند بی سواد نیستند بلکه فقیر خواهند بود. چون روش های جدید دیجیتال مارکتینگ روش های سنتی را به تدریج حذف خواهد کرد.
از دیگر مباحث مورد طرح در این کنفرانس می توان به برند شخصی و رسانه های اجتماعی نیز اشاره نمود. دکتر ربانی معتقدند این اصل، مهم می باشد که افراد باید دارای ضریب نفوذ اجتماعی و تاثیر گذار باشد. چنانچه مدیری از یک سازمان به سازمان دیگری می رود با حضورش در سازمان جدید اعتبار بخشی برای آن سازمان ایجاد نمائید، ارائه مقالات ، پژوهش های مرتبط و نوشتن کتاب از جمله توصیه های ایشان به مدیران سازمانی بود.
همچنین در تعریف ارزش های حاکم بر کارکنان روابط عمومی به دو اصل مهم: تواضع و صداقت اشاره نمودند.
در ادامه بررسی مدیریت شایعات فضای مجازی از مباحث مورد طرح در این کنفرانس بود . بروز شایعات در سازمان ها در سایه بیکاری و بی خبری شکل می گیرد. استراتژی شایعه را دشمن می سازد منافق پخش می کند و احمق باور می کند استراتژی فراموش شده ای می باشد.
امروزه مبحث شایعه و چگونگی برخورد سازمان با آن را می توان از جمله موارد مهم و مورد توجه برشمرد دکتر یحیایی ایله ای در این بخش به نقد و بررسی این موضوع پرداختند.
موبایل مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال که توسط دکتر تقوی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت از جمله مباحث جالب در این کنفرانس بود. بر اساس داده های آماری در ایران ۷۰ میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند که ۶۰ میلیون نفر آنها از طریق موبایل به اینترنت وصل می گردند شرکت اسنپ و الوپیک از جمله شرکت های موفق مورد بحث در این بخش بودند.
در پایان پنل های تخصصی نیز برگزار گردید. صادق زاده قائم مقام کانون هموفیلی ایران که از مدعوین این کنفرانس بودند در حاشیه کنفرانس مذکور در ملاقات و گفت و گویی با دکتر بهزاد حسین عباسی از ایشان دعوت نمودند تا به عنوان مشاور در امور دیجیتال مارکتینگ کانون هموفیلی ایران با این موسسه خیریه همکاری نمایند که این امر خوشبختانه مورد استقبال ایشان واقع گردید .همچنین مقرر گردید جلسه ای در این خصوص با حضور دکتر کاظمی دینان سفیر دوستی انجمن تشکیل گردد تا ضمن ارائه نقطه نظرات کاربردی ایشان برای پیشرفت وتوسعه موسسه امکان تعاملات بیشتر میسرگردد .
کانون هموفیلی ایران آرزو می نماید در سایه راهنمایی های این استاد ارزنده اتفاقات خوبی در این حوزه برای کانون هموفیلی ایران تحقق یابد